StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

påsk och sol på ingång

Frureinhold.se / 08 April, 2009 - 13:48 / Vardagen

Jag njuter utav ledigheten, men det finns ett problem ; jag är förkyld och sen har jag ett examinations arbete som skall vara klart efter påsken. Men om vi bortser från det så har jag det väldigt skönt, ligga hemma i soffan och strosa runt på stan och bara ha det skönt. Dock längtar jag väldigt mycket tills min baby kommer hem för jag saknar honom extremt mycket och ändå har han bara varit på jobber i ngr timmar :D

Idag har jag som sagt inte gjort många knop, grejjat med examens... sen har jag snytit mig 3000 ggr men efter att pappa kom med en dunder nässpray har det faktist blivit bättre, nu nyser jag istället :p Men man kan ju inte få ordning på allt med en gång. Om en stund kommer baby hem och så skall vi åka och handla ben & jerry glass till mig :D

Imon är det skärtorsdag och jag har inte direkt några planer ännu men vem  vet, kanske blir ngt trevligt :) Påskhelgen ser i allafall ut såhär, imon som sagt ingen aning.. Fredag är det dags att rulla lite motorcykel, det skall bli fint väder så vi får passa på :) Sen på lördag skall vi till elmia på motormässa :D jag längtar verkligen och ännu roligare blir att jag skall få leka med Sofia igen :D sen på sönsdag är det dags för släcktmiddag :P Jag ser faktist fram emot det, love my family so much !!

nu skall jag kolla om inte det finns ngt mumsigt i kylen :)

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: