StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen över

Frureinhold.se / 27 April, 2009 - 17:29 / Vardagen

så var helgen över ännu igen och man är som vanligt helt deppig :p men om man skall sammanfatta den har den varit underbar (som vanligt). Igår tog jag och baby en tur till linné och fotograferade körsbärsträden :D de håller på att tappa sina blad och det är så himla vackert !! Mysigt värre. På kvällen myste vi massor åt äpplepaj och kollade på film. ¨

Ny vecka och åter igen praktik. Dock slutade jag 11.40 och då passar det utmärkt med en fika i centrum tillsammans med michaela. Mysigt värre med en mocca latte och chockladboll :D Men dagen slutade inte där, efter fikat åkte vi och köpte katt och hund saker :) duchess fick dock bara nytt foder men det är ändå inte billigt :p min lilla lyx katt, men stads katt skall ju ha märkes foder :D Efter shopping turen å¨kte vi hem till henne, därefter blev det bara slapp. Kollade på thailand korten och bestämde oss båda två att inte åka dit mera haha :p det får bli vietnam och malaysia istället. Nu är jag hemma, och jag är dödstrött med huvudvärk. Skall laga middag om en stund och sen skall jag och baby ut på en promenad runt härlanda tjärn :)

ha en bra kväll

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: