StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 15 April, 2009 - 08:45 / Vardagen

Nu skall vi göra en sammanfattning av veckan som gått. Den började med att jag blev döds sjuk, ont i halsen och helt död. Men halsen blev bättre, men som ett slag i magen och värken i bihålerna och snoret bara rinner haha. Men med en veckas tid där det bara har blivit sämre och sämre fick jag åka till akuten och be om medicin. Så idag är jag mycket bättre, vilket är skönt för jag vill ut och springa en liten runda :)

Om man bortser från alla sjukdommar osv, har jag haft en underbar påsk. Robin och jag har myst och gjort massa mysiga små tripper. Nu när det är sånt fint väder är det en självklarhet att man tar ut och luftar hojjen. Så om du ser på bildera från igår blir man så lycklig :) I lördags tog vi och packade väskan tvättade bilen (jag) vaxade den så den glänste och sen åkte vi till Elmia i jönköping :) mötte upp sofia och kristoffer, han hade sin bil uppställd så det var jätte skoj :) på kvällen var vi hos Joakim och anna på påsk middag, trevligt trevligt och jag fick äntligen ha min fina nya röda klänning på mig :D Men så kom söndag och då var det dags för påskmiddag hos mamma, det var trevligt och så men jag var som sagt döds sjuk så vi fick åka till kungälv och besöka doktorn. Men nu var helgen över och vardagen står och knackar på dörren

Igår var det skola igen och jag var väl sådär pigg på det, men en ljusglimt var att jag klarade tentan och fick även godkänt på kursen :) hur gött som helst. När jag kom tillbaka till stan gick jag en runda för att kolla på sommar skor och jag har äntligen hittat mina sommar skor. Jag blev verkligen helt kär och dom satt som ett smäck :D Skojigt. Dock fortfarande en hemlis hur dom ser ut ;)

ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: