StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon.

Frureinhold.se / 25 November, 2008 - 07:51 / Vardagen

Idag vaknade jag med världens påsar under ögonen, uch uch uch inte alls kul, men som tur är finns mary kay så in i duschen skrubba kroppen så den blir len och sen på med ansiktsmask och gel under ögonen, 20 min senare och du är som ny !! helt perfekt. Idag är det seminarie dags, ska bli skönt och få det överströkat har så mycket endå som måste göras så skolan behöver inte ta upp allt för mycket tid. Efter skolan ska jag nog bara hem, slappa jag är nu ledig ons, tors och fredag :D och sen självklart hela helgen också, taddaa till mej ! Och på fredag är det inte vilken dag som helst, jag ska ju på mustasch konsert i stan :D ska bli så sjukt kul har köpt rock outfit och allt, sooo fucking nice !

nä nu är det one tree hill som gäller, ha en bra dag och morgon


ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: