StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tomten kommer snart !

Frureinhold.se / 23 December, 2008 - 07:29 / Vardagen

Så var det dagen innan jul afton och tomten är på väg, mitt framför mig ligger ett jätte fint kök som bara väntar på att bli uppackat men det känns inte för motiverande att börja med det nu kl 7 på morgonen. Men super kul att man inte ens får lov att sova ut den enda dag man är ledig :/ tack för den !




Igår då som sagt blev det till ikea och inhandla ett jätte fint kök, var en sväng hos thomas och sofia innan vi åkte hem och slappa i soffan framför road trip, tog väl typ 15 min innan jag stensov haha inte riktigt men vad trött jag var ännu tröttare lär jag ju vara ikväll. Försöker lägga upp dagen men just nu är det bara ett stort brus, orkar ingenting.. ingen snö är det heller.. men så himla nyfiken jag är på vad jag ska få i julklapp :D



vad gör jag just nu? hmm ahh sitter och lyssnar på heartbeats och börjar bli av med alla irriterande tankar.. ser även på min söta katt, duchess !! hon växer så det knakar =)

ha en bra dag

xoxo
ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: