StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tillbaka till vardagen !

Frureinhold.se / 01 December, 2008 - 16:49 / Vardagen

så var det måndag igen, värsta dagen på hela veckan, för det första är man sjukt trött när klockan ringer, för det andra är det långt kvar till helgen :p och sen är det bara allmänt tråkigt. I allafall, idag har jag först varit i skolan tillsammans med Diana och Elisabeth. Vi skulle nämnligen fixa några kommentarer till analyser som andra grupper har gjort, gick riktigt bra dock fanns det några få saker som vi undrade hur författarna hade tänkt. Men men alla kan inte vara lika perfekta som oss :p haha

Efter skolan blev det en snabb kaffe och sen bar det av till doktorn, fick mitt sjukintyg och ingen thailand för min del :( men som är får jag pengarna tillbaka.

Nu ikväll är det dags för att komma ner på jorden igen efter en helg med allt möjligt :) och sen börja planera pluggandet för tentan på torsdag.

ha en bra kväll alla

ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: