StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 17 December, 2008 - 14:42 / Vardagen

Idag ångrade jag att jag åkte till skolan, från kl 9 -12 satt jag och lyssnade på en föreläsare som riktade sig mot helt fel målgrupp än den jag ska undervisa. Personen i sig är bra men tråkigt när man lägger ner pengar på ngt som inte ger än ett smack.

i vilket fall kom jag hem runt 1 och var frusnare än en isbit, snälla ge mej värme blir galen på det här. det första jag gjorde när jag fått av mej jacka och skor var att lägga i nytt rött i luggen och packa upp gossip girl. det är verkligen en bland de bästa serierna jag någonsin följt :D Idag var det dock väldigt ledsamt och det kom nästan en tår :( vill verkligen att blair ska ha chuck, lily och rufus, serina och dan och nathan ska vara tillsammans med jenny. Punkt för det, ikväll blir det att ta det lugnt har laddat hem några avsnitt från Prison break så förhoppningsvis är dom klara snart. sitter här med Robins tröja, behöver något varmt så jag slipper frysa ihjäl.

ha en bra eftermiddag

xoxo
ciao




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: