StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nyår i morgon

Frureinhold.se / 30 December, 2008 - 15:44 / Vardagen

Ledsen för den sena uppdateringen men har varit helt off nu några dagar. Julen är över och lite shopping har man hunnit med, var inne i stan igår med Jennifer, shoppade en väska ett mineral puder från ID, en tröja och sockisar. Jennifer shoppade ett par as snygga jeans, ett par stövlar (succé för min del) sockisar och strumpbyxor. Vi åt god thai mat och tog oss en fika på condeco innan vi åkte hem.

Idag har jag bara slappat, gick upp vid 11 satte mig vid datron och surfa lite, läste loggen på facebook, min käre far och mor är i new york just nu och vad måste mamma inte bara köpa till mej när hon är där??? victoria secret underkläder såklart och det har hon nu gjort.. Så himla glad !! Runt 12 kom robin hem från jobbet, myysigt att få pussa på dej ! satt och funderade över vad vi skulle äta idag och både han och jag var super sugna på räkor och vin, så om en stund bär det av till affären. Har även tvättat allt för imon, vad det nu blir, men just nu lutar det åt park elit med latino show.

nä dags att åka, ha en bra kväll och missa inte att frölunda spelar ikväll

xoxo
ciao




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: