StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Liseberg och Lucia !

Frureinhold.se / 13 December, 2008 - 17:47 / Vardagen

idag är det en sån riktigt mysdag, först på morgonen vaknade jag kl 9.00 haha jag kan verkligen inte sova ut, runt 11 åkte vi till Thomas och Sofia som köpt ett radhus så idag skulle de flytta in, mysigt ställe i sävedalen. Efter besöket bar det av till möbeloutlet :) ska ev köpas en ny soffa, hittade en as snygg som jag tror kommer att passa super. Sist men inte minst åkte vi till IKEA och kollade på kök och tog en fika, en chocklad boll och kaffe, mums mums.. Och till Liseberg om en timma ska vi möta robins föräldrar och syskon, äta gott och strosa runt på liseberg :) ligger lite snö i luften så bättre väder går nog inte att få. Ikväll blir det samma som om en stund, sitta på turolen.

för stunden sitter jag och tittar på frölunda - skellefteå 0-0 sista perioden, frölunda har klart överläge men vad hjälper det med inga mål ??? så se till att putta in en puck nu !

ha en bra dag

xoxo
ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: