StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Juldagen - en dag för bus !

Frureinhold.se / 26 December, 2008 - 11:07 / Vardagen

Så var det årets festar dag igår och fest blev det. Började kvällen hos Fredrik tillsammans med Robin, Ellie, Gunde och Kalle, förfesta dansa fram till halv 12, tog vagnen in till stan mötte upp Johan och Freddie innan vi traskade vidare till Excet, som alla vet är det omöjligt att gå in på krogen om ingen kan fixa en före i kön, så freddie löste det på ett smidigt sätt.. Kvällen blev lyckad och har lagt upp kort på facebook om ni är nyfikna !!

Julafton var en underbar dag, var först i kungälv fick massa fina julklappar, åt god mat och myste, senare på kvällen åkte jag till Uddevalla för att vara med Robins familj, så himla goa är dom ! Dagen efter vaknade jag med att solen äntligen tittat fram och Jag och Jennifer bestämde oss för en ridtur i skogen. Dock var det snusk kallt men när solen titta fram bland träden blev det helt underbart ! Efter ridningen åkte vi tillbaka till huset åt ännu mer julmat och sen fick jag och robin åka hem till lödöse för att vinka av mammie och pappie som idag är halvvägs till USA, så jävla kul för dom haha vill med åka till new york, men när fan ska man hinna det när man har 3000 inlämningar hela tiden :( får bli nästa år helst enkelt..

nä nu ska jag äta frukost med snutten sen ska vi åka och köpa resten av köket !!

xoxo
ciao




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: