StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hockey lyx?

Frureinhold.se / 08 December, 2008 - 19:00 / Vardagen

Det kan man lugnt säga, är hemma hos robin och ska se på hockey, han har nämnligen en ny projektor som visar en bild på 124 " ;) slå det om ni kan ! Så nu om bara några minuter startar matchen och med spelarna större än sig själv sitter man bra gött i soffan med julmust och chocklad :D

för övrigt idag har jag varit i skolan och haft en ganska onödig dag, började med en föreläsning om retorik, vilket var okej men ganska mkt upprepning från gymnasiet men men. Efter lunch blev det en händelserik lektion med hur man talar och hur man arbetar med sin röst. Efter skolan åkte jag och Elisabeth in till oden och shoppade, blev ett kvitto på 1800 :- lagom eller vad säger du anna :p min lilla gina tricot sötis :p fick i allafall 2 par byxor, 1 par leggins , ett linne, en rosa kofta och midje kjol sen köpte jag även julklapp ;)

nä nu är det match

ciao !

Postat av: Camilla

1800kr det va inte illa pinkat.. hihi..

2008-12-08 @ 20:13:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: