StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

A day off with relaxing !

Frureinhold.se / 09 December, 2008 - 11:06 / Vardagen

Idag är jag ledig och det är hur gott som helst :) sitter just nu och kikar på tv med 124 " , pussycat dolls - hate this part, ganska fräckt och bra ljud. Idag har jag städat, och la precis in en tvätt, känner mej riktigt duktig. Om en stund är det också lunch  :) jag och pappsen ska äta var der planerat riktigt mysigt var ett tag sedan :D i allafall i gbg. I eftermiddag ska jag ut till allum en sväng och kika på julklappar eller ah mest kolla ska inte köpa ngt... pratade även med min sötnos johanna igår, sister for life ;) hon ska göra exstensions på mig innan jul nu så jag blir fin :D längtar redan om jag ska vara ärlig. 100 slingor kommer det att gå på 4 timmar i helvete :p haha nä kommer bli hur kul som helst.

vill bara lägga ett till tack till alla mina underbara ärliga söta vänner som ställer upp och finns hela tiden, JAG älskar er så mycket ni anar inte ! Tack också för helgen, slår allt genom alla tider, bästa födelsedagen ever.. så tack..

nä ska firra mej nu och åka in till stan, ha en bra dag alla !

ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: