StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ni glömmer väl inte av

Frureinhold.se / 27 Januari, 2014 - 13:49 / Shopping

Det blir mycket tips på bloggen just nu om shopping hit och tips på resor hit. Men jag vill ändå tro att det är lite roligare än att bara läsa om min inte så intressanta vardag :) Jag har bloggat i många år nu och det är alltid lika kul att se tillbaka i tiden, både på hur jag skrev och vad som var viktigt i mitt liv då. Det är skönt att se hur man förändras som person, även om jag alltid kommer vara samma tokiga person. Anyway, jag hoppas ändå att ni uppskattar allt jag skriver eller allafall delar av det. Vill ni ha mer om något får ni gärna skriva det i kommentarsfältet :) Värdechecken från phaxswimwear finns fortfarande kvar så passa på att unna er ngt riktigt fint :) jag fullkomligen älskar flera av deras bikinisar :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: