StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mille notti

Frureinhold.se / 29 Januari, 2014 - 09:46 / Shopping

Åååhh jag tror nästan inte att det är sant men nu har campadre halva priset på mille notti sängkläder. Jag minns första gången jag kom i kontakt med mille notti. Det var under en vistelse på nääs fabriker och jag minns hur jag nästan inte ville gå ur sängen på morgonen för att lakanen var så sköna. Jag har inte kommit mig för att köpa ett set då jag tycker att 1200 :- är lite mkt för en örngott och påslakan. Men nu när campadre hade halva priset kunde jag inte låta bli. Då fick jag ju två set för priset av ett :) Mille notti har även spälsängkläder som jag absolut kommer köpa till nästa barn. Vi använder just nu satin sängkläder som också är helt myspysiga att sova i, men mille notti det slår nog allt :D 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: