StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bröllop

Frureinhold.se / 03 Januari, 2014 - 20:49 / bröllop

Även fast det är ett par år kvar innan vi skall gifta oss igen så kan jag inte låta bli att drömma mig bort bland alla fantastiskt fina klänningar. Jag vill ha en klassisk cream white spets klänning med mycket tyg, fall, rosett etc. Mina blommor kommer gå i rosa och ljust grönt, det kommer vara mycket pioner, rosor osv. Jag har hela mitt bröllop klart för mig och det kommer bli helt amazing :) mina tärnor kommer ha vackra klänningar och alla gäster kommer få små presenter :) jag är verkligen en sån tjej som drömt om sitt bröllop i flera år och planerat in det i minsta detalj :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: