StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Walkie talkies

Frureinhold.se / 31 Augusti, 2013 - 22:25 / Shopping

När vi var hemma hos mina föräldrar i veckan pratade vi åter igen om Sälen och att pappa och mamma hade fixat walkie talkies. Tidigare år har vi haft med oss detta, men så förra året när vi var uppe bodde vi alla ihop och inga walkies behövdes. Men nästa år bor vi ännu fler och på olika ställen. Så vi måste börja kika runt lite på fräcka walkies. Jag var inne på http://www.teknikmagasinet.se häromdagen och såg att de hade ett stort utbud av walkie talkies och jag hittade ngr favoriter. Om ni läsare har några tips får ni gärna skriva det :) jag har några måsten dock och det är lång räckvidd och bra signal :) dock tror jag de flesta har det idag :) förutom walkie talkies hade teknikmagasinet massor att erbjuda. Det känns som en sån affär som har allt och lite till, hittade även lite julklappar, men oroa er inte. Nog att jag är tidig men inte sååå tidig ;) att jag ens tänker på jul är helt sjukt. Men som sagt, skriv och tipsa om bra walkie talkies :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: