StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalaskul

Frureinhold.se / 14 September, 2013 - 13:22 / Hailey

ja detta kommer hon nog vilja göra fler gånger. Hailey har alltid gillat att dansa, det gör nog alla barn. Så det här med funky kidz är ju verkligen en bra grej. Dock kan jag tycka att det är lite dyrt, 1200 :- men jag såg verkligen idag hur roligt hon faktist tyckte att det var. Vissa av låtarna kände man igen och även om hailey var lite blyg i början då hon var bland de minsta så fick ändå dansfröken en stor kram efter att lektionen var slut. Spännande att se hur hon tycker att det är nästa vecka :)
 
Massa söta kort, med tanke på övriga barn som är med får jag begränsa de kort jag lägger upp här :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: