StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mys ljus

Frureinhold.se / 01 September, 2013 - 19:00 / Shopping

Nu är det verkligen ruggigt ute, kände när jag åkte ner och handlade nu hur det riktigt bet tag i kroppen och de där goa stickade tröjorna är inte långt borta nu. Imorgon börjar skolan och jag håller på att förbera lite inför min start men även för hailey. Hon har pratat hela dagen om hur rolgit det skall bli imorgon och hon ville helst att vi skulle åkt redan idag :p sötnos asså. Men så skönt att hon trivs, det är ändå väldigt gott för mamma hjärtat om inte annat. Minns i början när hon grät så mycket när jag åkte, men det gick fort över. Jag trivs så bra med dagmamma, det är inte så vanligt idag. Men jag har bara lovord att säga om min dagmamma och deras organisation. I kungälv satsar de verkligen på dagmamma verksamhet vilket jag tycker är bra. Alla barn passar inte i stora grupper och då är dagmamma bra, plus att de lever i hemma miljö och träffas i stora grupper ute varje dag :) 
 
Men nog om det, jag beställde ett wood wick ljus från members för ngn vecka sedan och den borde komma snart. Älskar verkligen mysljus, går inte en kväll utan att vi tänder ljus här hemma. Ikea går ju riktigt pluss på oss under höst och vinterhalvåret :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: