StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

markerade läppar

Frureinhold.se / 03 September, 2013 - 09:20 / Shopping

När jag för några år sedan såg filmen om coco chanel blev jag inte bara såld på hela historien men även om hur vackra alla kvinnor var. Vissa med mer smink och andra med mindre, men just coco var så stilrent snygg från top till tå. Hennes kläder är en del för sig, men även hur hon sminkade sig. Hon hade alltid så markant snygga läppar. För att få sådär snygga läppar gäller att inte bara kleta på ett läppstift hej vilt, utan det handlar som med allt annat smink att lägga en bra grund. När jag ändå var inne på ett franskt tema med coco hittade jag en trevlig sida som säljer snygga läppstift och läppglans. Jag fastnade för det plommonröda och nudefärgade. Jag är fortfarande lite feg att använda läppstift till vardags, men varför inte. Ett par riktigt snygga och färscha läppar kan göra en hel outfit. Sen om man under dagen vill fräscha upp kan det räcka med ett läppcerat eller läppglans. 
Här ser ni coco chanel i filmen coco livet före chanel.
När jag ändå är inne på läppar så var rädd om läpparna i vinter när det är kallt. Nare är det värsta som finns och att ha en röd rand runt munnen är inte alltid det goaste. Så investera i ett bra läppbalsam och ta han om era läppar. Det sägs att ett leende är det vackraste plagget en människa kan ha, så se till att läpparna ler och med en härlig kontrast :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: