StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Iphone 5s

Frureinhold.se / 13 September, 2013 - 15:26 / Shopping

Efter att ha sett den guldiga iphone 5s är jag helt såld. Så jäkla läcker, tänk er den med rosa skal till, mums. Det finns väl inget direkt releas datum på den än, men jag kommer dräggla till alla som får den :) Min iphone 5 år ju bara 1 år gammal så jag får nöja mig med den jag har. Om nu inte robin vill byta och ta min så kan jag ta en ny ;) Jag gillar ju att det är en ny kamera och lite andra finesser. Vi får se hur det blir när den väl kommer. När 5:an kom fick jag den samma dag den kom ut som en överaskning :D Gud vad pryltokig jag känner mig, men jag gillar att ha det senaste :) 
mums mums ! 
 

Postat av: Charlotte

Tycker också den är jätte snygg. Vill haaaas!! :)

2013-09-13 @ 16:57:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: