StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hårbomb

Frureinhold.se / 16 September, 2013 - 13:23 / Shopping

På onsdag skall jag äntligen få lite ordning på mitt hår igen. Det var ett tag sedan jag färgade det nu och det är verkligen dags att fixa höst looken. Jag kommer som många andra att ha hår i toner mot det röda hållet. Det har jag ju haft nu med, men tänkte hotta till det lite extra. Men för att bevara ett rött hår rött krävs det lite hjälpmedel. bland annat kan jag inte leva utan revlon färgbomb, det är en dröm för alla färgälskare. Inget hår är så fint som när de använder Revlon färgbomber. Jag har testat allt ifrån den bruna, till den ena nyansen av rött, till silver och beige. Inte nog med att den ger håret en otrolig glans så håller även färgen så mycket längre. Det säger sig själv, mindre färgning, mindre slitage och ett fylligare hår :) Som ni ser är mitt hår lite åt det koppriga hållet nu och tanken är att få en djupare rödare färg i hela håret. Ha kvar ombren men att göra den lite rödare :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: