StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fixat lite presenter

Frureinhold.se / 03 September, 2013 - 15:04 / Shopping

Nu är jag äntligen hemma för 5 min innan jag skall åka och hämta lilltjejen. Jag kom ifrån skolan lite tidigare idag och åkte då först till lilla edet för att luncha med johanna. Sen var det ner till kungälv och en sväng till bibbland för att kolla lite saker och direkt iväg till lekia efter de. Måste tyvärr dissa lekia, hade högre förväntningar eftersom de har så mycket saker. Men väldigt många prylar hade ingen kostandsmärkning och saker och ting låg lite hur som helst. Även om det är en lagerlokal så kan man ändå ha lite ordning. Kolla på net on net, de har jätte bra ordning även om de har en lagerlokal. Så iväg ner till toys r us istället, där hittade jag en massa fint till hailey. Det är så svårt att handla presenter till dessa små, vad skall man köpa och vad vill de ha. Det blev allafall en docksäng, docktillbehör, bamsepussel, en mimmi grej med djur och hinder och en lek service. Jag fick även hem det jag skrev igår, en ny jacka, skor och mössa som jag tänkte hon kunde få i present. Vi skall även köpa ett bord och två stolar till hennes rum på ikea :) Får hoppas hon blir nöjd :) sedan tidigare har vi köpt en lotsas tårta, abc bokstäver och ett kakfat :) Var även inne på rusta och köpte en matta till hennes rum, nu skall det inredas på riktigt :) 
 
Stort tack till toys r us för bra service och alltid treviga lokaler :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: