StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nya gardiner uppe

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2013 - 10:51 / Shopping

Jag glömde visa er igår, men jag satte ju upp gardiner igår efter många om och men. Fick hem paket ifrån jotex men gardinerna var 40 cm för långa :p Men som tur var har vi en gardinaffär precis hemma så in i bilen med hailey och åkte och köpte sån där tejp som man stryker på och vips så var gardinerna upplagda. Hailey satt i soffan och skratta åt mig när jag satt på golvet och strök. Vår strykbräda har gått sönder så får köpa en ny, den har gjort sitt. Då skall ni veta att jag stryker ytterst sällan så det måste vara riktigt dålig kvalité. Men jag är kanonnöjd med gardinerna och jag har även köpt nya kuddfodral som ligger fint i soffan :)
 
Svårt att se kanske på kassa mobilbilder, men ni får en liten bild iallafall :) 
 

Postat av: Jeanette Husägare och Gravid med första barnet <3

Åh vilken mysig blogg du har! :)

2013-10-17 @ 13:50:52
URL: http://thisisjeanette.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: