StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bikinisar

Frureinhold.se / 10 Maj, 2013 - 13:53 / Shopping

Jag blir så glad när jag tar på mig bikiniar jag köpt på postorder och inser att se passar helt okej :) Jag inser att när bikinisäsongen kommer börjar hysterin och beach hit och dit. Jag är själv en sån person, som kollar på mig själv i spegeln och letar efter fel. Men varför leta fel, leta efter det som gör just dig unik :) Jag är inte missnöjd medm in kropp, men jag är heller inte fläckfri nöjd. Frågan är om det går att bli :) Jag gillar viktor frisk citat ''fuck perfection''. Han har designat både kepsar och mobilskal med just den loggan. Tycker det är bra, med unga killar och tjejer som sätter ner foten och kör sitt eget race ! för vad är egentigen perfektion? Det florerar så mycket hat över allt just nu och jag hoppas att bägaren snart rinner över och att alla mobbare bara dör ut. Inte bokstavligen talat, men det får fan vara nog nu! Bilden på bara en underdel kommer snart få en överdel, dock inte förän om 2 veckor ! 
 

Postat av: Anonym

Du är en mamma, lägg inte ut bilder på dig själv i bikini hur bra man än ser ut! Grymt konstigt

2013-05-10 @ 20:57:28
Postat av: Ebba

Hon gör väl som hon vill, hennes liv hennes blogg. Lägg ner tid på annat än att läsa bloggen om du inte tycker om den eller vad du nu håller på med. Hon är nöjd med sin kropp det är ju toppen sen kommer du å ska försöka få henne att må dåligt genom en helt onödig kommentar. VÄX UPP!

2013-05-11 @ 23:47:31
Postat av: Matilda Almquist

Du har en jätte fin kropp! Jag tycker du ska vara stolt :) kram

2013-05-12 @ 09:19:13
URL: http://matiildaalmquist.blogg.se/
Postat av: Clara

Supersnygga bikinis! Mamma eller inte, har man nått man kan visa upp är det väl klart man ska! :) Bamse kram

2013-05-12 @ 13:32:09
Postat av: Kelly

Riktigt snygg kropp! Du har snyggare kropp än mig och då har jag inte ens varit gravid eller är över 20 år. Riktigt avis, men på ett bra sätt!

2013-05-12 @ 15:49:03
Postat av: Sara

Jag tycker de är bra att du lägger upp en bikinbild, du visar alla barn därute att man inte ska skämmas över sin kropp. Jag är själv en tjej på 13 år och jag blir seriöst påverkad av alla vuxna därute som försöker dölja sina kroppar och ser till att täcka så mycket som möjligt på sina bilder. För mig säger de mer "hej du, man ska inte visa hud om man inte är perfekt". Jag älskar när vuxna istället sänder ut "var nöjd med dig själv, du är du. Slappna av och skit i hur mycket fett du har på dom kropp". Jag mår inte bra av hur alla vuxna stressar varandra att man inte ska visa sin kropp. Vad spelar de egentligen för roll hur gammal man är? Om man är nöjd med sin kropp tycker jag man ska göra de.
Jag spelar med ett äldre i fotboll när jag inte spelar med mitt lag och dem sänder ut så härliga vibbar, i duschen står dem och diskuterar och skiter fullständigt i att dem står nakna i samma rum som 14 andra tjejer. Dem har inte hetsen att man ska se bra ut annars ska man stå med sin handduk hårt virad runt sig. Vuxna påverkar mer än dem tror och jag är glad att de finns vuxna som du.
Jag tycker du är skit cool som vågar som vuxen och mamma lägga ut en bikinibild. Fortsätt så, du har fått mig att se upp till dig:)

2013-05-12 @ 17:19:01
Postat av: Linda

Bikinibild, mamma eller ej. Va stolt över hur du är och vad du står för :).

2013-05-13 @ 11:12:35
Postat av: lina

Fin du är, ser sund ut =) Jag undrar bara varför man inte ska lägga ut bilder i bikini som mamma? Kommer inte på en enda anledning. skulle vara intressant att höra den personens argument.

2013-05-14 @ 08:48:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: