StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skalkläder

Frureinhold.se / 25 Mars, 2013 - 10:11 / Shopping

Har börjat fundera på skalkläder till hailey som hon skall ha hos dagmamman. Jag gillar att hitta kläder som inte bara finns på kappahl, lindex och hm även fast de alltid har mkt snyggt är det så kul att hitta ngt unikt :) Köper mycket på zalando.se och även denna gången har jag hittat massor av fint :D Har ni börjat leta skalkläder?
 
Den sista regnjackan var ju bara så söt att jag dör :D

Postat av: Anonym

Vad är skalkkläder? Aldrig hört

2013-03-25 @ 20:08:00
Postat av: En chic mammas bekännelser

Skalkkläder vet jag inte. Men skalkläder kallas sånna kläder som man har efter overall men innan vår och sommar. Tex en vindtät lite fodrad jacka och byxor :) googla så förstår du bättre :)

2013-03-25 @ 20:18:10
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Anonym

Spydig

2013-03-25 @ 22:21:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: