StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

my hair

Frureinhold.se / 08 Januari, 2013 - 11:42 / Shopping

Efter att ha låtit mitt hår vila sen typ oktober håller sig färgen fortfarande riktigt fin. Jag trivs med håret och jag hoppas att det växer på ännu fortare ;) kommer inte ihåg hur mitt hår är som långt, alltså i sig själv, det kankse inte funkar alls :p det märker vi då. Jag kan inte bestämma vad jag skall göra med håret nästa gång, men det dyker säkert upp någon härlig inspo. 
 
ett tips om man vill att håret skall hålla sig fräscht och med snyggt liv är att unna sig bra produkter. Jag använder bla revlon färgbomb för light beige hår och taddaa så fint det blir ! Revlon finns att köpa hos vissa frisörer och såklart runt om på nätet. Håret är så skört och förtjänar det bästa ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: