StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vackra syster

Frureinhold.se / 22 Februari, 2013 - 13:58 / Foto

Satt och kikade på lite kort, hittade desa bilder från oktober månad när jag var och fotade mina syskonbarn uppe i fontin. Höstens färger är helt amazing verkligen !
Älskar att fånga ögonblick, måste börja ta lite mer kort nu :) 

Postat av: sanna hyvärinen

Hej! Jag tänkte bara lämna en kommentar och fråga ifall vi kan följa varandra på bloglovin’? Nämligen så att detta är andra gången jag är inne på din blogg. Diggar den verkligen! Om du vill det, så kan du ju lämna en kommentar med vilket nr du blev, då gör jag detsamma. Ha en din dag!

KRAM Www.socosy.blogg.se

2013-02-22 @ 14:49:50
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jättefina bilder, superfin header och bakgrund också! Har du designat själv? :)

2013-02-22 @ 20:55:09
URL: http://saarela.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: