StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rosa freak

Frureinhold.se / 21 Februari, 2013 - 21:05 / Inredning

Jag älskar rosa som ni kanske redan vet, har försökt att ta bort det mer eller mindre för att inte ha ett hus taget ur my little pony :D men nu kan jag nästan inte hålla mig mer. Sovrummet går ju i rosa, grått och vitt, klädkammaren går i rosa, gult, vitt och trä, gästrummet går i lite blommigt och haileys rum är rosa (såklart) I helgen kommer vi tapetsera och har vi tur flytta in på söndag : ) Vi skall måla taket en gång till så är det tip top också. Det är verkligen inte billigt att renovera, vi har ju verkligen gjort allt ifrån grunden. De som bott här innan har fuskat så mycket så vi kände att nä, ut med allt och in med nytt. Jag har konstaterat att när man renoverar och budgeterar får man nästan alltid dubbla den budgeten som man lagt från början. Det blir alltid dyrare än vad man tänkt sig, kankse därför så mkt blir halvgjort eller slarvgjort :/ tråkigt såklart, vi har haft tendensen till att göra klart nääääästan allt :p ibland fattas en liten bräda här eller en liten bräda där. Det stör mig sjukt mkt, inte i andras hem, men i mitt eget för då ser jag det hela tiden. Men strunt samma, här kommer lite sköna bilder :)
Köken är ju såååå läckra :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: