StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nalle Puh

Frureinhold.se / 31 Augusti, 2013 - 07:49 / Shopping

Jag minns när jag var liten och kollade på nalle puh och jag verkligen älskade det. Jag tror att nalle puh är en sån karaktär som aldrig går ur tiden, han och hans vänner lever liksom kvar. Även idag finns det på disney channel en sagostund med nalle puh varje vardag runt 18.00. Hailey har även tre karaktärer (Nalle puh, tiger och ior) på sitt rum klistrat på väggen. I början brydde hon sig inte så mycket om dom, men det kommer mer och mer. Jag var inne igen på barnrummet.se för att kika igen efter lite presenter och hittade dessa söta Nalle Puh saker som jag bara tyckte var så fina. Man blir så glad av att kolla på nalle puh och som sagt det funkar även idag.
En goare färgklick än så får man nog inte :P får se om det blir dessa som vi köper eller om vi väntar till jul. Har redan andra planer egentligen, men så roligt att hitta inspiration !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: