StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höstens favoriter

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2013 - 16:31 / Shopping

Jag har tänkt på en sak när man har kontorsjobb, när hösten kommer så är man snabb på att ta på sig tjocka stövlar eller varma skor. Det är kanon när man är utomhus, men när man sitter på kontor blir det snabbt varmt. Mitt framtida jobb kommer antagligen bli inomhus om det blir som jag tänkt mig och då kommer jag inte gå runt i tråkiga tofflor. Det säger jag nu i all, lär ju bli annorlunda sen ;) Men jag tänkte tipsa om lite snygga höstkläder men med snygga inneskor att byta med när man kommer till jobbet !
 
 
Dessa ihop med ett par jeans eller kjol !
 
Samma fina stickade tröjor ihop med shorts/kjol, knästrumpor och höga boots. Super läckert ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: