StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Gellack

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2013 - 19:55 / Shopping

Den nya generationen av nagellack, jag har ofta gjort akrylnaglar, bla hos min fina vän johanna. Jag har trivts med det, den enda nackdelen är att naglarna kan slitas så av det när de börjar lossna och man är dum nog och drar bort det. Jag har nu istället börjat göra gellack naglar, det är som ett nagellack man målar på och som härdar i en ledlampa. Johanna kör med märket REQ och det verkar kanon, finns en återföräljare i gbg som vi måste åka till snart igen :) Kan i allafall rekomender att gå till proffesionella nagelfixare och göra detta, istället för att bygga med akryl. Mina naglar är jättefina, starka och långa utan att ta så mycket skada som innan :) 
 
För er som bor i kungälv finns PinkLily som är helt otrolig på allt som har med naglar och göra, Johanna håller till i lilla edet och ni borde gå in på hårstuden och tjata på henne att göra era naglar fina ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: