StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite nya skor

Frureinhold.se / 02 April, 2013 - 14:37 / Shopping

Jag har köptstopp så detta blev en nödlösning. Nu när det börjar bli så varmt och skönt ute märker jag hur mina fötter börjar svettas, big time. Förra året när sommaren var slut slängde jag alla mina skor, alltså mina sommar skor. Därför måste jag inhandla lite nytt för att mina fötter inte skall behöva svettas mer. Det blev även ett par till robin, han är inte i lika stort behov som jag, men ett par skadar inte :)
 
Vill ni också köpa lite nya skor, så har zalando grymma reor + att ni får 100 :- rabatt om ni uppger NL6HB3HN
 

Postat av: selma

fråga mig på min frågestund.. skulle bli super glad ! :)

2013-04-03 @ 01:55:02
URL: http://www.sellmaanetzell.blogg.se
Postat av: Marie

Ohhh avis jag blir =D

2013-04-05 @ 19:09:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: