StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

härlig dag

Frureinhold.se / 24 April, 2013 - 19:44 / Foto

Idag har jag spenderat hela dagen ihop med min kusin och hans familj. De fick barn för en vecka sedan och de undrade om inte jag ville fota deras lilla sessa. När man tar nyfödd fotografering är det bra ju yngre de är. När de är såhär små sover de mycket och det underlättar jätte mkt :) Jag fick så himla mkt fina kort och jag kan slänga upp ngt här om ni vill :) Lägger upp dom som jag gjort svartvita, så blir det ett litet tema :D syskonkärlek är så vackert <3
 

alla bilder ägs av mig eller familjen till barnen, bilderna är förbudet att använda utan tillåtelse ifrån oss. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: