StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

spring 2013

Frureinhold.se / 28 November, 2012 - 21:40 / Shopping

Okej, fatta mig inte fel nu, men jag kan inte annat än att längta lite till våren :D jag har så mkt planer med mig själv, utseendemässigt vill säga. Jag börjar skolan i januari och i mars någon gång kommer jag börja ladda inför våren :) just nu är det operation vårda håret och få det långt :D eller okej kankse inte långt, men fylligare och lite längre. Håller på med en ricinolja kur nu och sen är jag rädd om håret, använder bara bra schampoo, balsam och inpackning :) samt maroccan oil och värmeskydd varje gång jag skall greja med håret. Men åter till vad jag skall göra, eller tanken att jag skall göra. Jag har ju som ni vet världens bästa frisörer vid min sida, johanna och camilla. Bollar ideer och får massor av tips hela tiden av dom. (love to you) Som några kanske vet har camilla färgat sitt hår rött nyss och hon passar såå bra i det. Jag har ju själv haft rött hår och när jag såg hennes, boom jag vill också ha det så igen. Inte nu, men sen. Jag vill även ha ett lyft i håret, en lättare permanent med stora spolar :) det är planen just nu, har även kikat lite på modet som kommer våren 2013 och det ser lovande ut med härliga färger även nästa år !!
 
snyggt ooo yes !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: