StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Morgon mys

Frureinhold.se / 04 November, 2012 - 10:53 / Hailey

Nu ligger hela familjen och sover. Första gången på typ 1 år i samma säng allihopa. Vi var så trötta efter frukost att vi gick upp och la oss i sängen. Tog väl inte långa stunden innan vi stendäcka :p jag har dock vaknat nu av alarmet, jag och hailey skall på gymkhana sm på gfrk och måste börja göra mig iordning lite smått :) dock vet jag inte hur jag skall kunna lämna sängen då hailey ligger på hela min sida av sängen och jag på ca 10 cm hahah Robin ligger utsträckt på hela sin sida och sussar gott. Det är skillnad de ;)


Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Så mysigt :-)

2012-11-04 @ 14:58:19
URL: http://www.sjubarnsmamma.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: