StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mary kay

Frureinhold.se / 23 November, 2012 - 11:15 / Shopping

Som några av mina läsare kanske vet så har jag en gång i tiden sålt mary kay produkter. Jag var faktist riktigt bra på det jag gjorde och sålde en hel del och klättrade upp i de olika stegen. problemet för mig var att jag var ung, dåligt kapital och bodde helt fel. idag hade det varit mycket enklare, men problemet idag är att jag varken har tiden och heller inte lusten. Men så såg jag att mni goa granne carin säljer mary kay produkter och idag hade hon mingel hemma :) Jag passade på när hailey sov att kika över en sväng. Behövde trots allt en ny foundation och jag vet att mary kay funkar bra för moi ! Det tog en stund att hitta rätt färg, men nu har jag äntligen en ny fräsch foundation hemma. 
 
min färg är ivory 4.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: