StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dröm outfit

Frureinhold.se / 20 November, 2012 - 21:26 / Shopping

Något som jag hade önskat vore att få ett kort fyllt med massor av pengar som man på 1 dag skall handla så mkt man bara kan på :D haha snacka om fantatiskt? jag hade handlat och handlat och handlat. Något som jag verligen gillar just nu är transparanta plusar med tajta byxor. Helst i vinrött, svart, vitt (ej byxor), grått, orange ah det finns mycket fina dåva färger som jag är helt förälskad i. Gärne med ett par snygga boots, lurvig halsduk ah det finns så mkt fint :) Jag älskar ju alltid rosa så här kommer två snygga outfit pics.

Postat av: Anonym

Vart är dessa vinröda plagg ifrån? Snyygt

2012-11-21 @ 16:10:57
Postat av: En chic mammas bekännelser

de är ifrån Gina :)

2012-11-21 @ 16:26:39
URL: http://frureinhold.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: