StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunshine

Frureinhold.se / 21 Mars, 2012 - 09:00 / Hailey

jahopp så var det ännu en dag på denna veckan och idag har solen valt att titta fram :) helt underbart om ni frågar mig. Hailey har sovit lite oroligt inatt vaknat till ngr gånger, itne för mat utan för napp. Hon har gnytt endel i sömnen så vi får se vad detta leder till. Jag har fotat lite härliga collage nu på morgonen som ni får hålla utkik för :) min dotter har humör om man säger så :p ena sekunden glad som en sol andra sekunden arg som en åskmoln :p precis som mamma, får man inte som man vill så hörs det :p Hon verkar dock väldigt trött och kontigt är väl inte det om hon inte sover på nätterna. Blir nog många små naps idag. Kommer även lite musik under dagen, det var igår jag kom på min gamla mp3 och alla låtar jag hade på den :p svensk rapp är inte riktigt min grej, men dessa låtar tyckte jag var såååå bra :D men till att börja med det här puss alla fina läsare !

Postat av: Augustifamiljen

sv; Ja men visst gör det! Min favoritaffär för barnkläder stavas nog Tradera, där får man alla märken och typer så blandat. Tycker annars Lindex brukar ha fina barnkläder :)



Fin blogg du har förresten!

2012-03-21 @ 09:11:34
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Nathalie - mamma till Travis

Ja men eller hur :) igår hade jag en hemmadag bara. Skönt ibland :) ha en bra dag :)

2012-03-21 @ 10:07:43
URL: http://pinkyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: