StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

spring 2012

Frureinhold.se / 21 Mars, 2012 - 11:39 / Foto

Inkommen ifrån en härlig promenad, hade kameran med mig och letade efter vårtecken. Hela promenaden gick och det var först när jag kom hem som jag hittade lite krokus och tulpanblad :) dock så svek solen mig vilket var trist, men vi får se om den kommer tillbaka om en stund. Hailey sover igen, stackarn, undra vad det är som försigår i hennes lilla kropp just nu. Får se hur länge hon sover nu ! Lägger upp lite tidsinställda med bilder på hailey och macy under promenaden :)

Postat av: Anonym

Idag sprutar vårkänslorna överallt! Vi har strålande sol och varma temperaturer! Man blir ju helt lycklig i hela kroppen :).



Hoppas du får en fin onsdag!

2012-03-21 @ 11:49:47
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Glömde visst fylla i vem jag var..... :)

2012-03-21 @ 11:50:20
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: