StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

point at your dreams

Frureinhold.se / 21 Mars, 2012 - 13:15 / Hailey

Det här med att uppfostra barn har aldrig varit en enkelt match och jag vet hur många gånger jag visat min vrede åt mina föräldrar genom att smälla i dörrar och skrika när jag inte fått som jag vill. Men en sak som de alltid gjort för mig är att uppmuntra mig till att nå mina drömmar. De har stöttat mig i alla lägen och hjälpt mig med kloka tips och råd. Jag är lyckligt lottad att ha såna fin familj och fina vänner, detta önskar jag hailey och jag kommer att göra allt som står i min makt att vara en lika bra förälder som mina var och är !!

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra idag denna fina onsdag?

Delta gärna i min bloggtävling.

Eller har du lust med bloglovin byte säg isåfall till när du lagt till mig

♥KRAM♥

2012-03-21 @ 13:26:57
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

vad gottjag har fikat i vårsolen o ätit chokladbollar o myst med hela familjen kraam

2012-03-21 @ 16:17:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek så kommer folkvettet av sig själv, ett citat jag tycker stämmer så bra på min uppfostran

2012-03-21 @ 23:33:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: