StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

my stars

Frureinhold.se / 21 Mars, 2012 - 14:55 / Hailey

Har mina fina läsare varit ute i solen idag? helt underbart väder och man känner hur värmen kommer närmre och närmre. Imorgon skall vi till kungälv och hoppas att det är fint väder så vi kan ta ngr goa promenader :)

Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Sv; Tack! :)

Jag är ensam mamma.. har inget faderskap fastställt ännu, ska fixas! :)

Nej det var inte planerat.. men jag tog ju inga preventinmedel så lite planerat kan man väl säga att det var.. i hemlighet haha :)

Allt känns toppen! Har inte fattat att jag är mamma än tror jag.. känns som jag "lånat" honom hehe :)

2012-03-21 @ 16:20:25
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine

sv: Ja visst har det varit fint väder idag :D hoppas att det blir lika fint imorgon !

2012-03-21 @ 20:03:18
URL: http://emmajosefine.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: