StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

iphone haters

Frureinhold.se / 16 Mars, 2012 - 09:38 / Shopping

En sak jag reflekterat över är människor som ''hatar'' iphones ändå köper dom och sen bara spyr sin galla över dom haha :p Nä men skämt och sido, satt på facebook i morse och reagerade än en gång hur onödig telefonen är med massa onödiga extra grejer osv. Men varför lägger man ut 7000-8000 kr på en mobil som man egentligen hatar :p ja menar samsung, sonyeriksson htc osv har också bra telefoner (dock inte lika bra osm iphone;) ) skoja !! Men ni förstår poängen, det finns ingen telefon ifrån min facebooksida som klagas så mkt på  som iphone :p Sure iphone kankse är kass, men i mina ögon är den oslagbar. Jag har haft min i 1.5 år, den har inte krånglat en enda gång, den har inte spruckit, fått ful yta eller nått. Jag har ju skal bakong + copterskydd och copterskydd fram. Copter har livstidsgaranti och sitter som ett genomskillnit skydd :D Sen kommer det nya uppdateringar gång på gång som gör att phonen blir ännu bättre och skulle det hända ngt så är  det bara att plugga in den i datorn och återställa den. Så säga vad man vill om iphone, det kommer alltid finnas haters och självklart finns det måndagsexemplar men jag kommer aldrig byta till ngn annan. Låg och tänkte i morse vilken phone som varit lika bra och hålla så länge och den första jag kom att tänka på var nokia 3310, men så slog det mig haha batteritiden. :p Detta kunde vara en normal konversation; HEJ DET ÄR JENNIFER......DÖD :P eller ; ÅHHH FULLT BATTERI NICE..SMS......DÖD !!  ja ni förstår själva ! ;) Mitt inlägg som jag ahde i huvudet i morse var mkt roligare men nu fick det bli såhär !! Sen vill jag tillägga att MAC har de absolut bästa datorerna in the world !! lättare och smartare dator får man leta efter ! oslagbar även den :D steve jobs vet hur man skapar oslagbara prylar ! RIP ps: IPAD 2 är också ljusår bättre än 3ee bad oj mena pad osv ;)
ooo apple is the place on earth ! ;) och snälla ta det inte fel nu, detta är bara min åsikt, det finns säkert massa bra phonar och datorer. Bara att genom min lilla tid här på jorden så har jag aldrig provat produkter som är så bra som apple !! thats it !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: