StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hair

Frureinhold.se / 22 Mars, 2012 - 13:26 / Shopping

Alla har vi så olika hår, hårstrån, kvalité etc. Men en sak som jag lärt mig under årens gång är hur viktigt det är att ta hand om de fina strån man har på huvudet :) Jag var livrädd att efter grav tappa massa hår då jag är rejält tunnhårig och att lystern som jag haft under hela grav skulle försvinna. Men än så länge, peppar peppar så håller det sig. Jag har hittat ett system som funkar kanon. För de första så tvättar jag håret med joicos kpak serie, schampoonerar alltid två gånger och lägger i balsam efter i ca 10 sek. Joico är så djuprengörande så för att stråna skall sluta sig igen måsye jag använda balsamet. Någon gång i månaden använder jag lanza inpackning för att ge håret en rejäl boost. Jag använder även maroccon oil efter jag duschat innan jag fönar och såklart ett bra lätt värmeskydd :) Jag färgar bara håret om jag skall ändra färg annars tonar jag det var 3 månad med wellas intensivtoning. Den passar mig bra, alla är vi olika och det är bara att acceptera :) jag uppfattar aldrig mitt hår livlöst eller dystert, dock när de tre månaderna har gått börjar man känna att det skulle behövas en toing för att tjocka till stråna lite :P

Postat av: alexandra eriksson

jag använder också k pack och det funkar super! Har provat en del annat men inget funkar lite bra. Dock lite dyrt men precis som id pudret så finns ju även det billigare på beuaty planet :) bra med tips på inpackning och så jag behöver en bra! hur fungerar maroccan oil?

2012-03-22 @ 21:01:26
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: