StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godnatt♥

Frureinhold.se / 20 Mars, 2012 - 21:27 / Hailey

Nu är det bara desperat kvar sen är det sängen som gäller, nya härliga lakan :) hailey sover sen 18.30 och robin har slumrat lite till och från i soffan. Det är mkt nu så både jag och han är helt döda på kvällarna :) min mage har nog släppt nu verkar det som :D yeey for me ! jag har sånt lyckorus just nu, vet inte om det är våren som gör det elelr ngt annat som sprudlar i kroppen :) full av energi är jag allafall ! Jag vill även gratta johanna och tobias som fått en underbar dotter 19 mars öppnade hon sina fina ögon för världen !! Hoppas att ni mår bra ♥
Här kommer ng mysiga kort på robin och hailey tidigare ikväll !!

Postat av: Darow

Jag är inne i vecka 22.



Vad fin din dotter är =)

2012-03-20 @ 22:41:09
URL: http://darow.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Tack, vad glad jag blev!!!

Tyvärr räcker inte tiden till för att blogga så mycket som jag hade velat... Allra minst helgerna då alla är hemma och man vill vara tillsmamans.

2012-03-20 @ 23:02:33
URL: http://bluevelvet.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: