StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 24 Mars, 2012 - 08:46 / Hailey

god trevlig lördag alla goingar. Idag är det lördag och vad gör vädret ? jo diset har lagt sig tung över hela klev :/ men jag tror att det släpper frampå dagen :) robin är snabb på att kommentera att det alltid är kasst väder när han är hemma :p hela förra sommaren gnällde han över hur dålig sommar vi haft och jag sa tvärtom :p den var ju kanon haha allafall på vardagarna :D Men nog om väder, hailey sov bättre inatt men långt ifrån så bra som hon brukar. Robin gick upp med henne kl 06.00 och för en stund sedan däckade hon ner i sin säng igen med lite frukostgröt i magen. Tror att febern är helt borta vilket är skönt :) Dock har hon en lite retlig hosta och näsan är lite snorig, men utom det allt lugnt :) Idag blir det en hemma dag, kurera upp oss och framförallt vila upp oss då jag är som en zombie !! :p
Det kommer fler härliga bilder under dagen :) nu skall jag sätta mig i soffan, dricka lite kaffe och vänta på att älsklingshailey skall vakna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: