StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 20 Mars, 2012 - 09:16 / Hailey

Inatt har hailey sovit som en gud igen :) vaknade första gången 06.30 och sen sov vi till runt 08.00 :) jätte skönt ! Dom säger ju att de växer när de sover så det är inte konstigt att Hailey vuxit ikapp Naemi :p Sen klart att de växer i vaket tillstånd också :P så jag vet inte vad det är för gödning jag ger min dotter ahaha :p Fick med mig diagramet på hennes kurva, kan fota det sen får ni se hur hon ligger :) Dock är hon väldigt lik sina kusiner, de är långa och var långa tidigt :) Idag skall jag och hailey byta sängkläder i både hennes säng och i våran :D vädra ur sovrummet ordentligt och gosa oss !! vädret suger så det finns inte mycket annat skoj att göra ! tänkte ta massa kort idag, vad vi gör på dagarna osv :) kan vara kul för er att se ! Sen skall jag skicka iväg lite kort på framkallning, bla en present ;) säger inte till vem mahah ! Idag åkte ju som sagt robins familj till florida, dom kommer att ha det sååååå skönt :p vi lär ju inte åka på ngr semestrar på ett tag, men å andra sidan har vi endel att pula med i huset i sommar byta lite fasad osv så vi kommer nog intw klaga :p Hoppas på en ganska fin sommar :)
Mina änglar ! om en liten stund kommer det upp ett klipp på hailey som utvecklar sitt fina tal haha :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: