StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gammalt blir nytt

Frureinhold.se / 18 Mars, 2012 - 13:17 / Shopping

Jag har kikat bland massa gamla kläder och vissa plagg håller i sig :p jag har konstaterat att jag har väldigt mkt sommarkläder/vårkläder skall bli skoj att flytta och få hängt upp allt i klädkammaren, känns som om man har mer koll då på vad man har och inte :) Har puttsat och packat ner större delen av alla skor jag har, dock hade jag velat ha ngr fler :p  tygskor kan man inte få för mkt av :) Har även slängt en soppsäck med gamla kläder som jag aldrig mer kommer att använda och sen fick lillan en påse med kläder som jag är för liten för :P st xs-xxs kommer jag inte i igen, just have to face it :p Hur gör ni med gamla kläder, sparar ni eller slänger ?


lite gamla outfits haha :p vad hjulbent jag står :S fina lägenheten i gbg, kan sakna den ibland !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: