StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fujidirekt

Frureinhold.se / 28 Mars, 2012 - 13:00 / Shopping

Jag framkallde en 200 bilder häromdagen och även en present till haileys farfar som fyllt 60 :) blev så galet nöjd, tyvär kan jag inte skriva om det här om han skulle läsa :D Jag beställer alltid ifrån fujidirekt och just nu har dom erbjudande att man betalar 0.5 per bild istället för ca 0.9 :) Kanon ju :D får man massa fler bilder men billigare :) hela min beställning gick på 350 :- tror jag och då var dte inte korten som kostade :p Det är så trist idag för man framkallar mycket mer sällan kort, jag brukar försöka att framkalla varje vår och höst, ngn gång på vinter och ngn gång på sommaren haha 1 gång varje kvartal och ännu mer nu när hailey har sin album :) Fick även beställt påskkort, får se hur dom ser ut :) men som sagt gå in och kika, kan verkligen rekomendera fujidirekt, snabbt och bra !
min ängel !
edit: fick korten idag, presenten kommer i slutet av veckan !! SNABB LEVERANS !!

Postat av: moa

SV: Ji samma här fast här lyser solen super mycket! :D

2012-03-28 @ 13:31:29
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej det har jag faktiskt inte, vet inte ens vad zizzi är för butik :D H&Ms BiBavdelning är ju jättetråkig att kika på, har vart där gång på gång... men jag ska kolla lite på nätet o så också :D Älskar röda kläder överlag :D

2012-03-28 @ 13:54:43
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag skulle egentligen fixa en del i trädgården men det är så tråkigt väder så jag ska förmodligen gå upp o städa ur brorsans gamla lägenhet (flyttstädning). Skönt att få det gjort också :D

Vad ska du göra?

2012-03-28 @ 14:11:28
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Goddag kära du! :) Dagens blogg vinnare är nu utsedd hos mig. Kika in hos mig och se om det blev du! KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-28 @ 14:37:56
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: write my dissertation

Parents are more happier that other people. Because they have the sence in life.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: