StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 12 Juni, 2012 - 14:27 / Hailey

hela dagen idag har jag trott att det är fredag haha snacka om besvikelse. Men det är nog för att denna helgen kommer att vara smashing. Fredag blir det evergreen med fotbollslaget och kolla på sv-eng, glömmer såklart matchen från igår och blickar framåt. På lördag ser jag fram emot andra skojigheter som jag lovar att skriva mer om när jag vet hur det blir och vad det innebär :) Torsdag skall jag på skolavslutning för tindra som går ut 1:an ?! ?! ?! okej kan någon berätta vad som hände med tiden? Hon var väl bebis nyss? icke då, minns det som igår när jag låg i en sjöbod i kyrkesund och min syster ringde och berättade att en liten tjej hade kommit till oss !! Tänk nu sitter man själv med en liten tjej och är så himla vuxen :p eller inte ;) men åren tickar på, det gör dom verkligen ! Men jag kan inte säga annat än att jag njuter av varje sekund. Lever i nuet men blickar framåt. Ser möjligheter i huset och har redan hittat andra drömhus här runt omkring :) Är super taggad för att börja plugga igen, bli klar och börja jobba. tror att jag vet hur jag vill jobba nu och skall se till att min praktik blir där jag senare vill ha anställning :)
Idag har jag och mina små sessor varit ute på två lite längre promenader, det är inte super varmt ute men helt okej väder. Skönt promenad väder, när robin kommer hem skall vi försöka att måla lite, nu när det äntligen inte regnar :p skall fixa de sista fodren och sen baksidan skall målas :) hade velat gå upp på taket och tvätta stuprännor men robin har nog rätt i att det är lite farligt :p sen hade jag velat röja lite med röjsågen på våran åker till gräsmatta och få bort lite bös :p Jag tänkte fota framsidan också, men ni får bara efterbild då min dator fortfarande är på lagning :)
lite del av håret :)
min krypande docka !!
va?! är det sant Naemi
Japp bara att viffta lite så kommer mamma :D
gos gos gos !

Postat av: anna

mycket att se fram emot. min sambo sa att i helgen ska vi ha mys med god mat å fotboll, tyvärr e jag inte intresserad:P

2012-06-12 @ 19:22:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: alexandra

nyfiken på hur hela håret ser ut :)

2012-06-13 @ 14:34:36
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: