StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Helgen

Frureinhold.se / 18 Juni, 2012 - 10:29 / Foto

Bloggen suger just nu men jag kan verkligen inte få till tid att sitta och blogga. Denna helgen har varit full rulle, morgon till kväll :) I fredags började jag med att städa hela huset, busa en massa med hailey och greja ute. Körde med röjsågen och plockade bort massa ogräs. Fy säger jag bara för ovårdad utsida. hur mkt man än rensar så kommer det igen och igen. Skall ta ett ryck senare med häcksaxen och trimma lite. På kvällen var det dags för tjejerna från fotbollslaget att kika på sverige-england borta på evergreen. Så jävla surt att vi förlorade när vi ändå spelade så sjukt bra. Men what to do. Vi är allafall bra på musik ;) outfiten jag hade den kvällen var riktigt fin :D vita brallorna och spetsbody med en spetstop under :D missa heller inte de as snygga skorna :D

Lördagen var tidig då hailey vaknade vid 06.00 tiden och istället för att somna om gick vi upp. Jag skulle vara vid stora holm vid 09.00 tiden och för ett sånt event ville jag verkligen vara kanon snygg ;) haha så locka håret och sen uppsatt med en fin fläta. Elin som bjöd med mig på detta super roliga event var helt sinnesjukt snygg hon med :D Vi stod vid seketariatet och skötte allt med inskrivning för att provaköra hoj och vi skötte även det första mötet med alla gästerna :) Våra stackars fötter värkte kan jag säga när klockan var 20.00 och vi valde att åka hem. Honda hade stor fest på kvällen, men eftersom vi båda körde kändes det lika bra att komma hem i tid och det tog inte många minuter innan kudden sussade gott. Vi fick även köra runt lite på en elscooter som honda hade placerat så fint vid vårat tält. super läcker (men tyst) men jäkligt smart om man vill ha ett smidigt färdmedel inne i stan. Vi passade även på att provsitta två sinnesjukt snygga motivlackade hojjar designade av Q-STER.SE. Riktigt duktig kille som jag absolut tycker ni skall anlita om ni vill ha ett proffetionellt resultat !! Jag är ju ett big fan av valentino rossi så självklart valde jag att posa på hans hoj. Elin tjatade på mig att jag med skall ta hojkort nu, då hon har det. (coolaste bruden, I know) Hade varit super nice att dra ut med henne nästa sommar. Robin har ju kort och likaså anders, elins kille. MM det tåls att tänka på helt klart.  
Vi var grymt stolta över hur många tjejer vi kunde övertala att provköra bilskolans hojar :D girlpower på det ;) Nä nu får ni se lite kort ifrån dagen och sen skall jag passa på att ta en kopp kaffe innan haileybus vaknar !
hot mamas på hondas elscooter :D
(inte alls arangerat ;)
klart att barnen skall få provåka :D
snyggfamiljen åhlander/schelander
underbaringarna. Robin fick provköra cbr 600, han saknade sina hojjar och kan förstå honom. CBR:en är ju inte samma som R1:an men lite g-kraft borde han fått känna på :p
<3¨
hotties !!
nam nam nam !!
coolingarna, men som sagt Q-STER.SE gå in och kolla !! Vi hade en riktigt rolig dag och jag hoppas att det blir fler sånna event snart igen !! Nu skall jag dammsuga, super glammigt ;) puss !

Postat av: Elin

Hihi!! BÄSTASTE dagen på länge!! Var supernajs! Tack för allt och så fort det poppar upp fler "missions" så addar jag dig! Kraaam sötaste

2012-06-18 @ 15:11:49
URL: http://www.mountedsports.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: